Annyeong moi kochani <3
Mam dla Was dobrą (a właściwie dwie takie) i złą wiadomość. Którą chcecie najpierw ? xD
A więc rozchodzi się o to, że zdałam do klasy maturalnej i czeka mnie nie długo najważniejszy (wg nie których) egzamin w życiu (to jest ta zła xD ). Tak, zgadliście chodzi o maturę. Muszę się skupić na nauce (szczególnie na matmie) i to od teraz,żeby sobie nie narobić kłopotów. Skutkiem tego wszystkiego jest to,że będę rzadziej dodawała kolejne rozdziały. Jednak NIE ZAWIESZAM bloga ( a to dobra ) O nie nie nie, to nawet matura nie jest w stanie mnie do tego zmusić. Uzależniłam się od pisania więc możecie spać spokojnie ^^ Po prostu rozdziały będą rzadziej wrzucane i mogę być krótsze (i druga dobra ). To wszystko zależy od tego ile będę miała czasu wolnego. Na szczęście mam WiFi w komórce i Worda więc nie będzie tak źle. A jak zdam maturę to będę mieć 4 miesiące spokoju i będę wrzucać non stop kolejne części aż będziecie mieli dość xD Miała to być krótka notka ale nie zbyt się chyba udało xD
Dziękuję wszystkim moim 24 obserwatorom <3 i tym wszystkim,którzy tu wchodzą, czytają i komentują. <3 Wasze opinie są bardzo ważne dla mnie i motywują do dalszego działania. W ogóle każdemu kto kiedykolwiek tu był <3 *robi serduszko z rąk*
Życzcie mi powodzenia w realizacji moich planach ^ ^
Zawsze możecie mnie złapać na asku, facebooku i tumblrze albo po prostu tutaj xD
Całuski :*****
/Ritsu
Żebyście nie smutały macie Jay'a <3 No kto się nie uśmiechnął no kto ? xD
http://25.media.tumblr.com/9aa2ed2549815a5080a4c793b5e20654/tumblr_mhvzhh8KuP1r3kdmso1_500.gif
http://data.whicdn.com/images/51503806/tumblr_lwfyjkpB9q1qh6l8no1_500_large.gif
Ja się uśmiechnęłam, jak zawsze kiedy zobaczę jakiegoś azjatę :D <3 Czekam na Ciebie i powodzenia w nauce <33
OdpowiedzUsuńŻyczę Ci jak najlepszych wyników w nauce i niech Azjaci poprowadzą Cię na jak najlepsze wyniki! Hawaiting! No i
OdpowiedzUsuńWeeeeeeeeny~♥♥♥♥♥♥
uff juz myslalam ze zawieszasz aa tego bym nie przezyla ;<
OdpowiedzUsuńPowodzenia w nauce ;* fighting <3
Ja tak samo bym nie przeżyła........ Kocham tego bloga <3333
OdpowiedzUsuńSzkoda ze mój nie jest tak ozywiony :P Ale w sumie to i tak dopiero zaczynam . Ale z twoimi scenariuszami to nic się nie równa!! ;** Saranghae